Catalogul on-line se află aici
Sortarea reprezintă operaţia de ordonare (crescătoare sau descrescătoare) a datelor. Cu ajutorul aplicației Microsoft Excel datele pot fi sortate numeric, alfabetic, cronologic. Criteriul de sortare utilizat se numeşte cheie de sortare. Pot fi utilizate cel mult trei criterii de sortare.
Microsoft Excel oferă două modalități de sortare: sortarea folosind bara de instrumente și sortarea folosind meniul Data.
Filtrarea este un mod rapid si usor de a gasi si de a lucra cu un subset de date dintr-o zona. O zona filtrata afiseaza numai randurile care indeplinesc criteriul specificat pentru o coloana.
Microsoft Excel furnizeaza doua comenzi pentru filtrarea zonelor:
* Filtrare automata, care include filtrare dupa selectie, pentru criterii simple;
* Filtrare complexa, pentru criterii mai complexe
* Filtrare automata, care include filtrare dupa selectie, pentru criterii simple;
* Filtrare complexa, pentru criterii mai complexe
Spre deosebire de sortare, filtrarea nu rearanjeaza o zona. Filtrarea ascunde temporar randuri pe care nu le doriti afisate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu